.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش39,7درصدی بودجه92شهرداری ساری

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری گفت: بودجه سال 92 شهرداری ساری 39,7 درصد افزایش می‌یابد.
 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمدحسن محمدی کیادهی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر ساری گفت: بودجه سال 92 شهرداری ساری نسبت به سال گذشته 39,7 درصد افزایش دارد و پیش‌بینی می‌شود تا 50 میلیارد تومان متمم هم به آن اضافه شود.

وی افزود: بودجه جاری شهرداری ساری برای سال 92 حدود 35 درصد و بودجه عمرانی هم 65 درصد کل بودجه است و اتفاق جدید در این بودجه آن است که یک میلیارد تومان در بودجه جاری صرفه‌جویی شده و به بودجه عمرانی افزوده شد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری شاخص دیگر بودجه سال 92 شهرداری ساری را چشمگیر بودن اعتبارات فرهنگی و ورزشی عنوان کرد و گفت: با تعیین معاونت فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری ساری انتظار می‌رود اتفاقات خوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری همچنین افزایش اعتبار سازمان‌های 10 گانه شهرداری ساری نسبت به سال قبل را اعلام کرد.

به گفته کیادهی این افزایش بودجه برای سازمان‌های عمرانی 43,5 درصد، پسماند 96 درصد، میادین 90 درصد، حمل و نقل 100 درصد، اتوبوسرانی 15 درصد، آمار و فناوری 6,5 درصد، تاکسیرانی 21 درصد، آتش‌نشانی 35 درصد، آرامستان 53 درصد و فضای سبز 14,5 درصد است.

این مسئول در ادامه با اشاره به این‌که در روستاهای ملحق شده به شهر باغ‌های زیادی وجود دارد، پیشنهاد کرد: شهرداری از این باغ‌ها در جریان گسترش شهر ساری برای توسعه فضاهای سبز استفاده کند.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ساری به فرآیند تدوین بودجه سال آینده شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: طبق قانون شهرداری‌ها، بودجه شهرداری باید تا پایان دی‌ماه هر سال به شورا ارسال شود و شورا هم تا پایان بهمن‌ماه آن را تصویب کند که در این امر هم شهرداری و هم شورا جدیت به خرج دادند به طوری‌ که شهرداری شش روز زودتر از موعد لایحه بودجه را تحویل شورا داد و شورا هم هفت روز زودتر از موعد مقرر آن را تصویب کرد. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.